Fotboll: EM 2008 och VM 2010

december 5, 2007 at 12:14 f m

Jag brukar inte direkt skriva om något annat här än just WordPress och alla plugins som finns till bloggverktyget, men när du lottningen till EM 2008 och även lottningen till VM 2010 är klar så känner jag att jag bara måste skriva av mig lite om det här också.

Jag börjar väl med EM 2008 och jag måste nog säga att gruppen vi hamnade i ser inte så tokig ut faktiskt. Grekland, Ryssland och Spanien är ju dock inga dåliga lag som ni säkert vet, men vi ska nog vara riktigt glada att vi inte fick Rumänien, Holland och Frankrike.

När det gäller kvalet till VM 2010 så får vi åter igen möta Danmark och inte minst så fick vi ju Portugal i samma grupp, tror det kommer att bli riktigt tuft för oss att ta oss vidare till VM 2010 men jag hoppas så klart att vi kan ta andra platsen i gruppen, för jag tror nog att Portugal blir lite för svåra för vår del.

Entry filed under: Allmänt.

Tips på bra och snygga WordPress Themes WordPress Teman och Photoshop Guider


Senaste inläggen


